Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(42)
Forma i typ
Książki
(42)
Dostępność
dostępne
(42)
Placówka
Biblioteka Główna
(42)
Autor
Bański Jerzy
(2)
Blaik Piotr (1942- )
(2)
Romanowska Maria
(2)
Adamczyk Artur
(1)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(1)
Bem Dorota i in
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Białecki Klemens Paweł
(1)
Blaik Piotr
(1)
Bryła Paweł
(1)
Cheba Katarzyna. n
(1)
Dobosiewicz Zbigniew
(1)
Domański Tomasz
(1)
Długosz Jan
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fierla Irena
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Godziszewski Bohdan
(1)
Grzegorczyk Adam
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Horovitz Jacques
(1)
Jajuga Krzysztof
(1)
Januszkiewicz Włodzimierz
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Jóźwiak Janina (1948- )
(1)
Jędrysiak Tadeusz
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kall Jacek
(1)
Kiba-Janiak Maja
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kołosowska Bożena
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Kurczewska Agnieszka
(1)
Lock Dennis
(1)
Marek Stanisław
(1)
Mellor Robert B
(1)
Milczarek Dariusz
(1)
Najlepszy Eugeniusz
(1)
Nowak Alojzy Zbigniew
(1)
Oręziak Leokadia
(1)
Owsiak Stanisław
(1)
Panek Tomasz (1953- )
(1)
Pasieczny Jacek
(1)
Podgórski Jarosław
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Szczepański Jan Konstanty
(1)
Szpak Jan
(1)
Szreder Mirosław
(1)
Szyszko Lech
(1)
Witkowski Jarosław (1963- )
(1)
Wrona Jerzy
(1)
Zawicki Marcin
(1)
Łodziana-Grabowska Joanna
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(42)
Język
polski
(42)
Temat
Przedsiębiorstwo
(12)
Logistyka gospodarcza
(5)
Zarządzanie
(5)
Reklama
(4)
Kadry
(3)
Podręczniki akademickie
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Unia Europejska
(2)
Wieś
(2)
Administracja
(1)
Agroturystyka
(1)
Banki
(1)
Bankowość
(1)
Biznesplan
(1)
Budżety terenowe
(1)
Finanse
(1)
Finanse międzynarodowe
(1)
Finanse publiczne
(1)
Folklor
(1)
Geografia gospodarcza
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Historia gospodarcza
(1)
Innowacje
(1)
Integracja europejska
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Marketing
(1)
Mediacja (prawo)
(1)
Miasta
(1)
Negocjacje
(1)
Obsługa klienta
(1)
Opinia publiczna
(1)
Organizacje
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Planowanie strategiczne--podręcznik akademicki
(1)
Polska
(1)
Przedsiębiorstwo--planowanie--metody--podręcznik akademicki
(1)
Rolnictwo
(1)
Rynek
(1)
Rynek towarowy
(1)
Sektor publiczny
(1)
Skanseny
(1)
Statystyka
(1)
Statystyka gospodarcza
(1)
Turystyka kulturowa
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Żywność
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(12)
Podręczniki
(1)
Poradniki
(1)
42 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [lok. Czytelnia główna], 339 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 913(438) [lok. Magazyn wypożyczalni] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 913(438) [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.], 913(438) [lok. Czytelnia główna] (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [lok. Czytelnia główna] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Obecnie rośnie świadomość korzyści związanych z kompleksowym i odpowiednim wkomponowaniem logistyki w strukturę i mechanizm zarządzania przedsiębiorstwem oraz w proces współdziałania jego partnerów rynkowych. W niniejszej książce autorzy określają podstawowe wymiary oraz przejawy integracji współczesnej logistyki jako systemowej determinanty zmian w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Rozważane w kolejnych rozdziałach problemy dotyczą identyfikacji zakresu i kierunków oddziaływania podstawowych logistycznych czynników na system zarządzania przedsiębiorstwem. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, menedżerów, przedsiębiorców i logistyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla studentów kierunków ekonomicznych, menedżerów, przedsiębiorców i logistyków.
W praktyce w zarządzaniu przedsiębiorstwami w krajach wysoko rozwiniętych koncepcja logistyki jest wykorzystywana na coraz większą skalę i z coraz lepszymi efektami. Najnowsza literatura światowa wskazuje wyraźnie na rosnącą potrzebę i na coraz liczniejsze przejawy systemowego traktowania oraz kształtowania funkcji i procesów logistycznych w aspektach integracyjnych i strategicznych, co znajduje wyraz w rozwoju logistyki w kierunku koncepcji zintegrowanego zarządzania. Obecne, trzecie wydanie książki zawiera próbę pogłębionej u w stosunku do poprzedniego wydania u interpretacji i reinterpretacji oraz identyfikacji, a w miarę możliwości także kwantyfikacji, podstawowych odniesień i przewartościowań zarządczych logistyki, zorientowanych na nową jakość zarządzania przedsiębiorstwem, na integrację procesów i efektywność gospodarowania, na sukces rynkowy przedsiębiorstwa itp. Główną intencją i uzasadnieniem dokonanych zmian w strukturze i w treści poszczególnych rozdziałów jest dążenie do ich wzbogacenia o zagadnienia zarządczego, integracyjnego i procesowego wymiaru współczesnej logistyki w skali przedsiębiorstwa i rynku, co podnosi walory tego wydania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka : koncepcja zintegrowanego zarządzania / Piotr Blaik. - Wyd. 4. zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2017. - 476 stron. : ilustracje ; 24 cm.
Książka zawiera pogłębioną interpretację i identyfikację podstawowych procesów logistycznych oraz analizę zarządczego, integracyjnego i procesowego wymiaru logistyki, zorientowanego na nową jakość zarządzania przedsiębiorstwem nastawionym na osiągnięcia sukcesu rynkowego. Autor kompleksowo przedstawił problematykę współczesnej logistyki w skali przedsiębiorstwa i łańcuchu dostaw, ze szczególnym uwzględnieniem modelowania procesów logistycznych, rozwoju koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw, przedsięwzięć strategicznych w logistyce. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, menedżerów, przedsiębiorców i logistyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bankowość / Zbigniew Dobosiewicz. - Wyd. 3. zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2011. - 315 s. : il. ; 24 cm.
Dla studentów uczelni ekonomicznych, pracowników banków.
Autor przedstawił najważniejsze problemy bankowości, ujęte w sposób syntetyczny, a w niektórych przypadkach u bardzo skrótowy. W praktyce każdy rozdział, a niekiedy nawet podrozdział mógłby zostać uzupełniony i przekształcony w osobną książkę. Dlatego też niniejszą pracę należy traktować jako wprowadzenie do bankowości. Specjalista może uzupełnić swoją wiedzę, studiując opracowania z interesującej go dziedziny, np. poznając prawne aspekty zabezpieczeń . Publikacja ta jest skierowana przede wszystkim do studentów i pracowników banków. Została tak napisana, by móc służyć jako podręcznik akademicki do "Bankowości", a także przedmiotów specjalistycznych o zbliżonej tematyce, a mianowicie do "Kredytów", "Polskiego systemu bankowego" i "Zarządzania bankiem komercyjnym".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej. Autorzy skupili uwagę na: teoretycznych aspektach marketingu żywności, strategiach wykorzystania środków unijnych przez polskich producentów, zmianach w wymianie handlowej Polski po wejściu do UE, konkurencyjności polskich produktów żywnościowych na rynku europejskim, przykładach strategii producentów i dystrybutorów na polskim rynku. Książka jest przeznaczona dla wykładowców marketingu, studentów kierunków ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 913(4) [lok. Czytelnia główna] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla studentów, do wykładów z zakresu nauki o przedsiębiorstwie i zarządzania przedsiębiorstwem, dla menedżerów.
Podręcznik obejmuje wiedzę o teoretycznych podstawach funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz o zarządzaniu nim. Autorzy omówili: - istotę przedsiębiorstwa oraz rolę przedsiębiorcy i przedsiębiorczości, - znaczenie przedsiębiorstwa w gospodarce, - otoczenie i konkurencyjność przedsiębiorstwa, - cele i misję przedsiębiorstw oraz ich typy, - ryzyko w działalności przedsiębiorstwa, - zasoby, strukturę organizacyjną przedsiębiorstwa i jego kadrę menedżerską, - strategiczne i operacyjne zarządzanie przedsiębiorstwem, - kulturę i etykę w działalności przedsiębiorstwa, - zarządzanie w sytuacjach kryzysowych. Podręcznik jest przeznaczony dla: studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie, przedsiębiorców i menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Adam Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 271 s. : il. ; 24 cm.
Reklama jest fascynującą dziedziną ludzkiej aktywności. Co roku tysiące ludzi ubiegają się o pracę w branży reklamowej, zapewniającej prestiż i wysokie wynagrodzenie. Reklama jest obszerną dziedziną wiedzy, obejmującą nie tylko elementy ekonomii i marketingu, lecz także psychologii, socjologii, medioznawstwa i sztuki użytkowej. W książce autor prezentuje nie tylko aspekty marketingowe reklamy, lecz także wiedzę z zakresu projektowania, liternictwa i wystawiennictwa, omawia zagadnienia prawne i etyczne związane z reklamą, opisuje przemysł reklamowy, działalność agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 [lok. Czytelnia główna] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mapy recepcji reklamy / Adam Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2013. - 210, [1] s. : il. ; 24 cm.
W książce została przedstawiona wiedza o procesach percepcji i recepcji reklamy. Autor zaprezentował nowe podejście do poszczególnych, analizowanych w pracy zagadnień, m.in. modeli hierarchii efektów reklamy, obiektów postaw kreowanych przez reklamę, pojęcia zainteresowania, koncepcji zaangażowania, torów perswazji, modelu FCB czy systematyzacji modelu bohatera reklamy. W książce została także przedstawiona autorska metoda opisu modeli zmiany postawy (recepcji reklamy) pod wpływem oddziaływania reklamy i sposobu posługiwania się nią. Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, zarządzania, dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych. Jest ona również adresowana do praktyków odpowiadających za działania marketingowe w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiejska turystyka kulturowa / Tadeusz Jędrysiak. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 162, [1] s. : il. kolor. ; 24 cm.
Ciągłe poszukiwanie czegoś nowego i czegoś innego sprawia, że rośnie zainteresowanie turystyką na terenach pozamiejskich. Turystyka kulturowa na obszarach wiejskich pozwala poznać dziedzictwo kulturowe danego regionu, przejawiające się m.in. w stylu budownictwa mieszkalnego, zabytkach architektury, elementach twórczości ludowej, tradycjach kuchni regionalnej. Pielęgnowanie duchowej i materialnej kultury danego miejsca pozwala zachować jego odrębność regionalną, a to umożliwia tworzenie atrakcyjnych ofert turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.48 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest nowoczesnym podręcznikiem przeznaczonym dla studentów uczelni i wydziałów ekonomicznych. Wykład podzielono na cztery części. W pierwszej przedstawiono metody statystycznego opisu rozkładu cechy oraz podstawowe zagadnienia dotyczące rozkładów zmiennych losowych i twierdzeń granicznych. Drugą część poświęcono metodom wnioskowania statystycznego, tzn. estymacji parametrów oraz weryfikacji hipotez statystycznych w klasycznym ujęciu. Omówiono w niej także wybrane testy nieparametryczne. W części trzeciej przedstawiono metody analizy wariancji, korelacji i regresji, z uwzględnieniem klasycznego modelu regresji liniowej. Zaprezentowano ponadto dwuczynnikową analizę wariancji oraz analizę wariancji dla rang. Podstawowe wiadomości z zakresu analizy szeregów czasowych oraz teorii indeksów statystycznych zawarto w czwartej, ostatniej części książki. Uzupełnienie wykładu stanowią przykłady rozwiązań uzyskanych za pomocą najbardziej popularnych komputerowych pakietów statystycznych: STATGRAPHICS, SPSS i SAS. (empik.pl)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej